Det är väll inga problem att få tag på Guteglass?! MVH Masqueradee som bor knappt 15min bilväg från gården glassen tillverkas![]()
Ha ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väll inga problem att få tag på Guteglass?! MVH Masqueradee som bor knappt 15min bilväg från gården glassen tillverkas![]()
Snälla SÄG att man kan hitta dem i vanliga butiker??!
Jag måste tacka för tipsetHalvHISS till Garants lupinyoghurt med mango-smak.
![]()
På plussidan: godare än soygurt och havregurt, det är socker i den istället för sötningsmedel så man slipper den där bismaken, och den är inte så sötsliskig som många fruktyoghurtar även om den såklart är söt. Extra plus: ÄLSKAR sådana yoghurtförpackningar! Känns som att man är utomlands.
På minussidan: lite dallrig konsistens, kunde göra få haft lite högre lupin/proteininnehåll, och att jag ändå tycker vanlig yoghurt är godast. Men ska jag köpa vegansk yoghurt av någon anledning så kommer det bli denna!
Total DISS på LantChips GrillatJa, om man inte gillar konstig ketchupsmak då...
![]()
Inte ens särbon ville äta dem och han är inte kräsen. Tack och lov hade jag inte köpt dem utan de kom med Testagram (hela lådan var skräp så nu har jag sagt upp eländet så DISS på Testagram också).
Vilken låda då?
Kan intyga att hummusen inte var så fantastisk i alla fall
![]()
Jag fattar inte att ingen reagerade på uttalet när den gjordes...![]()
Någon som provat McFlurry salted caramel?
Omg måste prova! Jag har blivit helt galen i salted caramel, jag slukar allt som kommer i den smaken![]()