Samma här, slukar t.o.m Läkerol salty caramel som godisOmg måste prova! Jag har blivit helt galen i salted caramel, jag slukar allt som kommer i den smaken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, slukar t.o.m Läkerol salty caramel som godisOmg måste prova! Jag har blivit helt galen i salted caramel, jag slukar allt som kommer i den smaken![]()
Samma här![]()
Samma här, slukar t.o.m Läkerol salty caramel som godis
Enligt mina kollegor ska den vara svingod.Någon som provat McFlurry salted caramel?
Omg, vad har jag missat?! Hittas vart?Något för dig @Fritidsryttare?![]()
McDonalds!Omg, vad har jag missat?! Hittas vart?
McDonalds tror jag? Jag äter aldrig där men jag tror det är deras mjukglassOmg, vad har jag missat?! Hittas vart?
Skall inköpas vid nästa Donken-passage! Tackar för tipset!McDonalds tror jag? Jag äter aldrig där men jag tror det är deras mjukglass![]()
Skönt att man inte är ensamJag tänkte nog lite för mycket på det dock efter att jag läst det där, jag kan ha råkat skriva salted caramel istället för ort när jag skulle skicka ett brev till en kund
![]()
Skönt att man inte är ensamJag tänkte nog lite för mycket på det dock efter att jag läst det där, jag kan ha råkat skriva salted caramel istället för ort när jag skulle skicka ett brev till en kund
![]()
X YYYY
Glassvägen 1
123 45 SALTED CARAMEL
Eller?![]()
![]()
![]()
Någon som provat McFlurry salted caramel?
Okej, nu har jag smakat och.. BesvikenDen var väl okej men nä, inte mer än så. Inte ens så jag vill äta upp
Salted caramel, du har svikit mig
Edit: tog ett par tuggor till, det tog totalstopp. Slängde över halva. Knappt någon sås utan bara supersötsliskiga kolakrokantbitar som satte sig i tänderna som bara den och ger en vidrig eftersmak. Sitter illamående nu. Fetdiss![]()
Okej, nu har jag smakat och.. BesvikenDen var väl okej men nä, inte mer än så. Inte ens så jag vill äta upp
Salted caramel, du har svikit mig
Edit: tog ett par tuggor till, det tog totalstopp. Slängde över halva. Knappt någon sås utan bara supersötsliskiga kolakrokantbitar som satte sig i tänderna som bara den och ger en vidrig eftersmak. Sitter illamående nu. Fetdiss![]()
Åh neeeejjag som hade planerat att ta en kvällspromenad till McDonald's för att köpa den. Kör nog på min oreoglass i frysen då istället. Får ta och prova McFlurryn någon annan dag när jag ändå har vägarna förbi.
Gillar du Häagen-Dasz salted caramel? Den innehåller ju också krokantbitar.
Ehrmanns proteinpudding med mörk choklad och mint - DISS.
Smakade gudomligt först, men det blev snabbt alldeles för mycket, minten hade nog gjort sig bättre i typ Propud som inte är lika maffig. Rekommenderar att de som gillar proteinpudding och mint provar den dock
![]()