HISS goda. Smakar digestive med lite choklad så chokladen tar inte över. Finns i flera varianter men jag har bara testat den här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians åh jag måste också testa! Är det okej att åka in till stan och köpa chips en söndagskväll?
Jag hade inte gjort det här, det är 1 mil enkel väg till bynDe är goda men inte så goda
Om du nu gör det skulle jag kolla på Coop i första hand, jag har inte sett dem någon annanstans.
Totaldiss! Smakade så kemikaliskt att jag kastade hela flaskan efter ett halvt glas!
HISS på OLWs linschips med smak av ramslök och gräddfil:
![]()
Mycket godare än Estrellas variant, de här är verkligen frasiga som riktiga chips (jag tycker Estrellas är för hårda). De ska finnas som Sourcream&onion också men den har jag inte sett i någon affär.
Åh, det här kontot måste jag följa känner jag! Har du lust att PM:a?Men åh avundsjukhar letat överallt sedan jag såg att de skulle lanseras. Igår såg jag av en slump att de fanns på circle K hos mig men bara sourcream. Vill ha de med ramslök ju!
Följer förresten ett konto på insta som lägger upp allt som är nytt i butik (eller kommer snart). Älskar det![]()
Men åh avundsjukhar letat överallt sedan jag såg att de skulle lanseras. Igår såg jag av en slump att de fanns på circle K hos mig men bara sourcream. Vill ha de med ramslök ju!
Följer förresten ett konto på insta som lägger upp allt som är nytt i butik (eller kommer snart). Älskar det![]()
+ @LenisÅh, det här kontot måste jag följa känner jag! Har du lust att PM:a?![]()