Oh my god! Var i landet hittar man dessa?
Överallt, antar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh my god! Var i landet hittar man dessa?
Överallt, antar jag.De finns som sagt i naturgodissortimentet hos Coop. Alla butiker har dem inte, men jag har hittat dem i lite större både Coop Konsum och Coop Extra-butiker (i olika städer).
![]()
Men fyyyy, fick hälla ut halva då min kille inte heller klarade av att dricka upp resten. Smakar riktigt kemiskt.
DISS
Har en chokladpudding jag skall testa senare, återkommer med betyg.
![]()
Bubbies, finns på ica maxi.
Sjukt jävla dyra, typ 15 spänn styck, är ju ett rån..... Jätte läskig konsistens på ytterhöljet, likt seg marmelad/gelepasta men glassen i var riktigt god och det kändes att det var kvalité.
DISS
Jag tror fasen jag hade älskat dessa.Dissen till trots, liksom.
![]()
Jag provade Rawfood-glass idag med en vän
Lily&Hannas med smak av citroncheesecake och alltså, smaken var det väl inget fel på egentligen och den var helt okej, men ingenstans kände jag smaken av något som påminde om citroncheesecake så den får faktiskt en rätt rejäl DISS av mig.
Marknadsför en något som en smak så är det ju fint om den finns en antydan till det iaf.
![]()
Sen tycker jag att konsistensen är så himla märklig, är det alltid så när det är vegan/rawfood-glass? Det blir liksom inte att en tar skopor utan mer skrapar av flagor..
Alltsååå nu är det erat fel att det har blivit en rykande åtgång av vissa oväntade naturgodisprodukter som tidigare sålt lite sådär. Konsulenten här möts av tomma fack varje torsdag![]()
Oh! Den måste jag testa! Helt inne på Sias grapefrukt sorbetglass - Hiss!Skyr röd apelsin
Hiss!
![]()
Den är supergodHelt inne på Sias grapefrukt sorbetglass - Hiss!
Oh, de såg spännande ut! De måste jag testaFinns få saker man kan äta så mycket av som naturgodis!
Måste förresten HISSA kokoschips med havssalt från Smiling! Underbara
![]()
Oh, de såg spännande ut! De måste jag testa![]()
Finns få saker man kan äta så mycket av som naturgodis!
Måste förresten HISSA kokoschips med havssalt från Smiling! Underbara
![]()
Smakar de typ chips eller är det salt kokos helt enkelt?
Ja jag blev så glad över att den har 50% mindre socker men att de inte slängt i sötningsmedel som kompensation@purity_666 Jag älskar den där! Har druckit hur många som helst senaste månadenStor HISS från mig med
![]()
Ja jag blev så glad över att den har 50% mindre socker men att de inte slängt i sötningsmedel som kompensation