Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 555
Status
Stängd för vidare inlägg.
13395157_253988621638579_221296518_n.jpg

Men fyyyy, fick hälla ut halva då min kille inte heller klarade av att dricka upp resten. Smakar riktigt kemiskt. :wtf:
DISS
Har en chokladpudding jag skall testa senare, återkommer med betyg.

Den där är svin äcklig tog en klunk sen kasta jag den tycker dom chokladenmilkshaken är god :up: ingen av puddingarna tyckte jag heller va särskilt goda :(

Jag provade Rawfood-glass idag med en vän
Lily&Hannas med smak av citroncheesecake och alltså, smaken var det väl inget fel på egentligen och den var helt okej, men ingenstans kände jag smaken av något som påminde om citroncheesecake så den får faktiskt en rätt rejäl DISS av mig.
Marknadsför en något som en smak så är det ju fint om den finns en antydan till det iaf. :grin:
hannas.jpg

Sen tycker jag att konsistensen är så himla märklig, är det alltid så när det är vegan/rawfood-glass? Det blir liksom inte att en tar skopor utan mer skrapar av flagor..

Jag älskar den där glassen! Inte smakat just den smaken men chokladglassen, wow! Den godaste jag någonsin ätit :love::love::love:

Angående konsistensen så ska man låta den stå framme länge innan man äter den, då blir den krämig och härlig :love: Absolut inte ta den direkt från frysen, då blir det som du säger bara flagor och smaken kommer inte fram ordentligt :D

Oh, de såg spännande ut! De måste jag testa :D

Gör det! Eller nej förresten, gör inte det. Påsarna är dyra och chipsen starkt beroendeframkallande. Har nog köpt ca fyra påsar under de senaste veckorna och hur jag än försöker hindra mig själv så slinker det alltid ner en påse i vagnen ändå. :D

Den här påsen är också rena himmelriket:
smiling-cashew-kokos-ingef%C3%A4ra-50-g-0.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 270
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 383
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka