Fanns i Pressbyrån. Men smaka inte!!!! Du blir fastMen skojar du måste börja leta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fanns i Pressbyrån. Men smaka inte!!!! Du blir fastMen skojar du måste börja leta![]()
Fanns i Pressbyrån. Men smaka inte!!!! Du blir fast![]()
JaaaaaaÄr den så farlig![]()
Fyyyyy va taskigt m.bild!!![]()
Kunde. Inte. Stå. Emot. Idag![]()
Appropå Snickers så hittade jag Lion med vit choklad i affären. Väldigt god tyckte jag.![]()
Appropå Snickers så hittade jag Lion med vit choklad i affären. Väldigt god tyckte jag.![]()
Fyyyyy va taskigt m.bild!!
Älskar ju vit choklad..... Grrrrrrr
Yoggi Original - Rabarber Vanilj får en jättemegahimlaHISS!!
![]()
Inte för söt utan alldeles lagom, och krämig och mums![]()
Jag vet, det är den enda nackdelen.Men för mycket sockerKan inte äta utan att må skitdåligt.
Jag vet, det är den enda nackdelen.
Den smakade mest naturgodis tyckte jag. Helt okej men jag skulle gladeligen byta bort den mot typ vaniljyoghurt med choklad-start. Det blir billigare och godareIngen som har provat Marabous nya (granola, yoghurt, någonting?) och kan uttala sig? Själv sitter man med sockerlöfte fram till slutet av November och är jääättenyfiken![]()
Den smakade mest naturgodis tyckte jag. Helt okej men jag skulle gladeligen byta bort den mot typ vaniljyoghurt med choklad-start. Det blir billigare och godare![]()