Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 677
Status
Stängd för vidare inlägg.
propud-orange-chocolate-small.png

Propud chocolate orange - HISS!
Jag brukar inte alls gilla apelsin i choklad men herregud, den här var skitgod. Vet inte om det är jag som börjar bli gammal nog för att uppskatta apelsin i choklad eller om de bara fått till det sjukt bra :p

Granola_AplePie_prod-small.png

Och så Propud crunchy granola apple pie - HISS!
Sjukt krämig, och med granolan i smakar det verkligen äppelpaj :d

propud-strawberry-details.png

Propud strawberry - DISS
Smakade okej först men det blev snabbt för mycket, smakar mest smält jordgubbsglass. För folk som gillar jordgubbsglass kanske det är positivt?

Jag brukar inte alls gilla apelsin i choklad men herregud, den här var skitgod. Vet inte om det är jag som börjar bli gammal nog för att uppskatta apelsin i choklad eller om de bara fått till det sjukt bra :p

Alltså jag provade ProPud för första gången förra veckan och är helt besatt! Och helt sjukt ledsen att det inte finns på min sida av Nordsjön! Har bara provat choklad än så länge men noterar noga vad som skrivs här i tråden så jag kan bada i ProPud när jag kommer hem nästa gång :)

16230716_738323199658738_4279056559587196928_n.jpg

Propud vanilla - DISS
Smakar fet smält vaniljglass. Skitäckligt.
Cappuccino ska tydligen smaka skit enligt syster också. Själv tänker jag inte ens testa.

Nu har jag litat på dig och köpt äppelpajen. Så nu hoppas jag allt att den är god! :D

16230716_738323199658738_4279056559587196928_n.jpg

Propud vanilla - DISS
Smakar fet smält vaniljglass. Skitäckligt.
Cappuccino ska tydligen smaka skit enligt syster också. Själv tänker jag inte ens testa.
Jag har smakat chokladen och tycker den smakar som milkshake. Tänker om man har det i tanken innan man dricker vaniljen, så tycker man den är god? *hoppas*

Åt min allra första Propud efter detta inlägg, den med choklad och apelsin och säger HISS!
Dock inte hiss till priset.

Jag har smakat chokladen och tycker den smakar som milkshake. Tänker om man har det i tanken innan man dricker vaniljen, så tycker man den är god? *hoppas*
Njä. Jag älskar chokladshaken, den är underbar (än bättre är dock att mixa en frusen banan med en propud chokladpudding och så lite vatten för konsistensens skull ;)) men det hjälpte inte vaniljen ett dugg imo :p

Ja eftersom jag ju inte äter socker just nu så..eh.. tvingades jag smaka nyheter som min kompis köpt. Hon tvingade mig så jag hade inget val :angel:

polly-kick-lakrits.jpg

HISS: alla tre var goda

YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjEzNzcxNDI7czoxOiJ3IjtpOjEwMjA7czoxOiJoIjtpOjMyMDA7czoxOiJjIjtpOjA7czoxOiJzIjtpOjA7czoxOiJrIjtzOjQwOiJlZmM1MDM4NmM1NDZhZWMyNmU3MTVlYzMyNTZhMWU5YzZmNGRlNmU2Ijt9

Blyg hiss. Den var ju inte äcklig, men inget speciellt heller.

Det låter förhållandevis nyttiga. Eller är det önsketänkande från min sida? Var hittar man sådana?

De innehåller väl bättre saker än riktiga ostbågar, sen vet jag inte riktigt var man ska dra gränsen för nyttigt. Just den här sorten har jag bara sätt på paradiset som finns i Stockholm. Däremot har life-butikerna andra chips från samma märke som också är jättegoda, och de kanske kan ta in dessa om man visar intresse? :)

Ja eftersom jag ju inte äter socker just nu så..eh.. tvingades jag smaka nyheter som min kompis köpt. Hon tvingade mig så jag hade inget val :angel:

polly-kick-lakrits.jpg

HISS: alla tre var goda
Nä, jag säger diss. Det skulle varit hallon och lakrits ihop istället, hallonkulorna smakade ju knappt något. Chokladen är samma som i de vanliga Pollypåsarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 275
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 019
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka