Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 522
Status
Stängd för vidare inlägg.
Häagen dazs salted caramel i glasspinneformat :love::eek::love: HISS!

5_36_23.jpg
Diss på att den är så svårt att få tag i.

När det står "flamin' hot" på påsen räknade jag med att de skulle vara STARKA, och nu var jag ju sugen på något starkt. Goda var de väl ändå, men inte vad de utgav sig från att vara :cautious:
Ha ha ha lilla mesen jag tycker det är precis vad dom är, dvs flamin hot. Så där perfekt avvägda. Starka men inte så starka att man bara kan äta några stycken.

Snarare är det en himla tur att den är så svår att få tag på.
Ser hur mitt missbruk hade eskalerat till enorma proportioner om den gick att köpa överallt :nailbiting:

:rofl:
Om du inte redan hittat den så finns glassen (plus tre andra sorters pinglass från HägenDaaz) på Coop i Lindome (vid stationen) :)

Alltså HISS på Kit Kat Peanut Butter!

71StxieIOtL._SX522_.jpg

Den smakar verkligen jordnötssmör! Söt såklart, men ändå utan att bli bli alldeles för smörig. Är det någon som vet om den finns i Sverige?

På samma tema:

07350066450183_d1r1.jpg

Hiss! Fast kunde varit starkare jordnötssmak ändå.

DISS på Barnängens schampo Pärlglans. Håret (mitt iallafall) blir liksom tungt och känns fettigt. Använder man balsamet som hör till så blir det bättre. Smart av Barnängen att göra så man "måste" köpa båda. :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 270
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 383
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
20 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka