Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Istället för att som vanligt hissa eller dissa chips eller godis, så tänkte jag försöka framstå som vuxen genom att hissa något alkoholhaltigt. :D Rodenbach Caractère Rouge!!
eyJidWNrZXQiOiJzYXZldXJiaWVyZSIsImtleSI6ImltZy9wLzQzNTktNDgxNjIuanBnIiwiZWRpdHMiOnsid2VicCI6eyJxdWFsaXR5IjozMH0sInBuZyI6eyJxdWFsaXR5IjozMH0sInJlc2l6ZSI6eyJ3aWR0aCI6MTU3MiwiaGVpZ2h0IjoxMDgwLCJmaXQiOiJjb250YWluIiwiYmFja2dyb3VuZCI6eyJyIjowLCJnIjowLCJiIjowLCJhbHBoYSI6MH19fX0=
 
De är jättegoda men jag stör mig så sjukt mycket på att de döpt om dem så att jag inte förrän igår insåg att det ju är mina älskade Ballerina Pepparkaka som gjort comeback under nytt namn! Hade jag fattat det så hade jag shoppat loss för länge sen!
Jaa, dock väldigt glad över att de gjorde en comeback. Saknat dem när de varit borta, däremot ledsen över att sandwish pepparkaka inte funnits de senaste åren i glassboxen.
 
Minns inte om jag nämnt dessa. Men stor HISS!
Visa bifogad fil 82891

Dessa är så goda att jag var tvungen att ringa tillverkaren för att höra vilka återförsäljare det fanns i en stad jag tillfälligt befann mig i, strax efter första smakprovet. Och för att dela med mig till er alla så ska typ alla större Ica-butiker ha, även Willys och City gross och som jag minns det även större Coop. Hemköp och liknande har jag sämre koll på (minnet sviker).

Men det viktigaste av allt - de är så mumsiga!
 
Hiss till dessa! Både jag och sambon är ganska kräsna när det kommer till snacks egentligen, vi har 5-6 favoriter som vi gillar och hittar sällan något nytt som kvalar in. De här blev vi dock väldigt förtjusta i båda två! Stora och rejäla med bra konsistens, och smaken påminner om en blanding av ostbågar, cheese ballz och Estrellas sourcream & onion-chips (alla tre är storfavoriter här hemma). Mums! :d

1641036943296.png
 
Hiss till dessa! Både jag och sambon är ganska kräsna när det kommer till snacks egentligen, vi har 5-6 favoriter som vi gillar och hittar sällan något nytt som kvalar in. De här blev vi dock väldigt förtjusta i båda två! Stora och rejäla med bra konsistens, och smaken påminner om en blanding av ostbågar, cheese ballz och Estrellas sourcream & onion-chips (alla tre är storfavoriter här hemma). Mums! :d

Visa bifogad fil 83179
Åh, vi har en påse på vänt här! Orkade inte igår :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
41 914
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 801
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp