Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
0E3CF163-65CA-4966-A3A6-01B17E629CCF.jpeg

Vet inte om dessa är nya men STOR HISS! Helst hallonsmak! Perfekta om man är sötsugen men inte vill ha tusen kalorier (dessa innehåller 50 kcal per portion). Riktigt gott!!! 😋
 
Visa bifogad fil 98707
Vet inte om dessa är nya men STOR HISS! Helst hallonsmak! Perfekta om man är sötsugen men inte vill ha tusen kalorier (dessa innehåller 50 kcal per portion). Riktigt gott!!! 😋

Jag håller med om att dom är goda dock tycker jag det är just den på bilden (Exotic) som va riktigt god, men har inte sett den här på flera år :( i år köpte jag mango och den va med god men inte alls lika god som Exotic va
 
0EBB3EBC-D2D3-4590-830F-087363BB2340.jpeg

Fet stor DISS!!!! Gillar i princip alla fun light smaker och trodde denna skulle vara god. Men BLÄ kunde inte ens dricka upp ett glas. Fick hälla ut den! Blä 🤢
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 078
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
208 004
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp