Bukefalos 28 år!

Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Minnet är kort men gott, har jag intr dissat parkeringsappen apcoa flow så vill jag göra det nu x1000. Opålitliga, ingen kundservice, utomlands gäller mystiska villkor = potentiellt dyrt för dig som kund.

Varken hiss eller diss (eller båda?) till europark som är mycket användarvänliga men som har en serviceavgift som ibland överskrider parkeringsavgiften
 
Minnet är kort men gott, har jag intr dissat parkeringsappen apcoa flow så vill jag göra det nu x1000. Opålitliga, ingen kundservice, utomlands gäller mystiska villkor = potentiellt dyrt för dig som kund.

Varken hiss eller diss (eller båda?) till europark som är mycket användarvänliga men som har en serviceavgift som ibland överskrider parkeringsavgiften
Den här tråden är för recensioner av produkter! Men det kanske behövs en hiss-diss-tråd för tjänster också :)
 
Nej, det får bli en diss på den här!

564CC8AE-FAFC-420C-8CBD-71A16296FFC7.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
35 36 37
Svar
720
· Visningar
54 446
Senast: ii-ssa
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
210 229
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp