Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
På temat Kiviks Musteri: Stor jädra HISS till deras lemonader! Jordgubb/mynta är min favorit, men rabarber/vanilj och päron/ingefära slinker också ner riktigt fint. Dessvärre är de lite kluriga att få tag på, men ser ni dem någonstans är det definitivt värt att köpa tycker jag!

Visa bifogad fil 75033
Min favorit är grapen!
IMG_20210808_213410.png
 
På temat Kiviks Musteri: Stor jädra HISS till deras lemonader! Jordgubb/mynta är min favorit, men rabarber/vanilj och päron/ingefära slinker också ner riktigt fint. Dessvärre är de lite kluriga att få tag på, men ser ni dem någonstans är det definitivt värt att köpa tycker jag!

Visa bifogad fil 75033
Det får nog bli dissa på denna för min del tyvärr.

Den är rätt god, även om jag hade kunnat vara utan myntan och tror nog att ren jordgubb varit godare.

Problemet för min del är att det finns en hel uppsjö av olika läsksorter (för ja detta är en läsk, och smakar läsk) som är godare, där man dessutom i vissa fall för över 3 liter läsk för samma pris som denna futtiga 27,5 cl.
 
Hiss på appen Karma, jag har hittat så mycket rolig och god mat billigt som annars hade slängts. När jag handlade idag fick jag förutom två megastora bullar provsmaka flera kakor när jag handlade matpajer, gifflar mm. Bjöd grannen på bulle och giffel + köpte såklart kakor till jobbet i morgon. :)

Ätit champinjonpaj till middag ikväll med rosé + nyplockade körsbärstomater och lite plommon till efterrätt direkt från trädet. :d
 
Det får nog bli dissa på denna för min del tyvärr.

Den är rätt god, även om jag hade kunnat vara utan myntan och tror nog att ren jordgubb varit godare.

Problemet för min del är att det finns en hel uppsjö av olika läsksorter (för ja detta är en läsk, och smakar läsk) som är godare, där man dessutom i vissa fall för över 3 liter läsk för samma pris som denna futtiga 27,5 cl.
Nä det är klart, om man tänker på dem som läsk förstår jag att det känns rätt ovärt. Det gör dock inte jag, för mig faller de under en annan kategori, även om det säkert är att lura mig själv rätt rejält. :p Och jag tycker att myntan sätter ett jättefin touch på den, tror den hade varit rätt sötsliskig och tråkig utan mynta!
 
Nä det är klart, om man tänker på dem som läsk förstår jag att det känns rätt ovärt. Det gör dock inte jag, för mig faller de under en annan kategori, även om det säkert är att lura mig själv rätt rejält. :p Och jag tycker att myntan sätter ett jättefin touch på den, tror den hade varit rätt sötsliskig och tråkig utan mynta!
Jag tänkte nog faktiskt på dem som läsk först efter att jag smakat. Jag trodde inte den skulle vara kolsyrad faktiskt, det är nog mest det ihop med att den liksom inte är av typ ciderkaraktär som gjorde att den kändes som läsk.

Mest är jag nog bara snål :D
Ångrar nästan lite att jag köpte en påse sådana här idag, för nu blev jag ju påmind om hur goda de är... HISS, med andra ord!

Visa bifogad fil 75428

Lagom stor bild också :angel:
Åh de där är goda! Lämpligt/jobbigt dock att en påse liksom blir en portion..
 
Åh, dessa är underbara om man har ont i halsen och har svårt att äta!
Jag tänkte nog faktiskt på dem som läsk först efter att jag smakat. Jag trodde inte den skulle vara kolsyrad faktiskt, det är nog mest det ihop med att den liksom inte är av typ ciderkaraktär som gjorde att den kändes som läsk.

Mest är jag nog bara snål :D

Åh de där är goda! Lämpligt/jobbigt dock att en påse liksom blir en portion..
Jag åt definitivt hela påsen i en sittning, och inte har jag någon ond hals att skylla på heller! 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
45 481
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 342
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp