Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
tuttifruttichokladaegg.jpg


Herregud:love1:
:love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1::love1:
 
Har börjat köpa på mig lite olika grejer för att bygga upp en "om krisen kommer"-låda med lite mat och annat bös. Planen är att äta mig igenom lite olika konserver för att se vad som passar mig!

Först ut är Knorr's vegetariska ärtsoppa:

burksoppa-soldatensvegetarisk-1438718.png


Skulle säga att den är helt okej. Typ 2.5 av 5. Helt klart ätbar (kryddade dock upp den lite med salt, vitpeppar och Johnny's sötstarka senap), men var alldeles för slät enligt mig som gillar när det är mer bitar av ärtor i ärtsoppa. Kan nog helt klart köpa en burk eller två att ha stående hemma, även om det inte var någon smaksensation.
 
Nu köpte jag dessa på grund av din hiss, men ack så besviken jag blev🙈. Förvisso tydlig tutti-fruttismak, men det blev på tok för sötsliskigt med fyllningens konsistens. Nä, jag blev tyvärr besviken. Påsen kommer nog slinka ned på sikt, men det kommer icke inhandlas någon mer ☺️
Mer åt mig:sneaky: nä kanske inte logiskt med tanke på avståndet mellan oss men trist att du inte gillade! Jag är ioförsej ombytlig så nästa påse kan vara för söt:rofl:
:o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
30 199
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
206 577
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp