Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
tuttifrutti är helt klart ombytligt, dont get me started med vad tuttifrutti egentligen ska vara för smak :arghh:
:nailbiting:
Nämen testar alla nyheter med detta i ( ok inte alla mjuka men resten) och varierar verkligen i smak:cautious:
 
Jag har nu smakat dessa och vill påstå att jag inte gillar dem. Jag har med andra ord inte börjat gilla chips, det är ett undantag att jag gillar brynt smör och chili alltså :)

DISS alltså!
Grilled-Glased-ribs.png
 
Alltså det här teet! Det är nog ingen nyhet men förtjänar att få vara med här ändå tycker jag. Te brukar jag mest anse vara blaskigt vatten men detta smakar verkligen så som det sägs att det ska smaka (dessutom för mig helt rätt smak, förstås).

Visa bifogad fil 115357
Ska testa det!
Och vad skönt för ögonen att du kan stava till ordet "te". :D Alldeles för ofta ser man olika varianter av ordet och då blir jag gräsligt ovilligt inställd till all form av te i någon form ett tag!
 
Alltså det här teet! Det är nog ingen nyhet men förtjänar att få vara med här ändå tycker jag. Te brukar jag mest anse vara blaskigt vatten men detta smakar verkligen så som det sägs att det ska smaka (dessutom för mig helt rätt smak, förstås).

Visa bifogad fil 115357


Jag dricker inte te... men det där är magiskt! Speciellt med en liten klutt honung :love:
Det låter jättegott...förutom lakritssmaken.... Finns det något liknande, men MINUS lakrits??
 
Jag dricker inte te... men det där är magiskt! Speciellt med en liten klutt honung :love:

Inte jag heller. Förrän nu. :D

Det låter jättegott...förutom lakritssmaken.... Finns det något liknande, men MINUS lakrits??

Jag var också jätteskeptisk först just på grund av lakrits i innehållsförteckningen; det är typ den enda smaken i världen jag inte fixar. Men jag tycker inte den tar över och jag dricker utan något ytterligare tillsatt typ mjölk eller sötning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
41 964
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 821
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp