Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Säkert funnits ett tag, men relativt nya för oss.
Stor hiss! Finns även mild Kebabsås. Het gör skäl för sitt namn tycker jag!(Klart det finns hetare men ändå het, fick ta lite mindre sås nästa gång)
Används till både tacos och egna kebabrullar här hemma. :)

20211102_181751.jpg
 
Säkert funnits ett tag, men relativt nya för oss.
Stor hiss! Finns även mild Kebabsås. Het gör skäl för sitt namn tycker jag!(Klart det finns hetare men ändå het, fick ta lite mindre sås nästa gång)
Används till både tacos och egna kebabrullar här hemma. :)

Visa bifogad fil 78936
Tror jag provade vitlökssåsen i somras, om den även säljs i en liten plastburk (i typ samma format som bearnaise)? Den var väldigt god i alla fall!
 
Som jag förstod det när jag läste på de där (snordyra) påsarna så är läsk det som chipsen är smaksatta för att passa till, det finns även öl, vitt vin och rött vin och några till som jag har glömt bort.

Ah där vi var fanns bara ”Läsk”. Kul att prova dock 😅 Inget jag skulle köpa regelbundet.
 
7310070005052_1627418476837_master_axfood_400

Jag tycker inte jag brukar vara kräsen när det kommer till lightdrycker, men detta var bland det äckligaste jag någonsin druckit :yuck: Massivt påträngande smak av sötningsmedel och kvalmig smak av något som svagt påminner om äckligt iste med persikosmak. Jag är i chock, måste nog hälla ut skiten. DISS
 
388978.jpg


DISS

Luktar äpple, smakar.. godis? Äppelsmaken känns men sen är det liksom bara sött och typ, nåt annat? Smakar iaf inte nektarin. Den är rätt god men lite väl söt, och diss för att den inte smakar vad som utlovats.
 
07310941801592_c1r1.jpeg.jpg


DISS

Luktar blötmat när man brer den, inte så trevligt. Len och fin konsistens som utlovat men också lite hårdare än vanlig pastej så lite mer svårbredd, jag trodde tvärtom att den skulle vara luftigare.

Smaken är det inget fel på, smakar ungefär som vanlig leverpastej fast mildare. Lite dyrare och lite sämre än orginalet så det blir diss.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
18 19 20
Svar
398
· Visningar
29 599
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
206 534
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp