Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar ha jättesvårt för lussekatter i påse. Har de äntligen lyckats med några där det inte är extrem bismak av bikarbonat efter?
Jag har aldrig ätit några goda lussekatter, eller andra bullar för den delen, som kommer i påse. Är extremt kräsen på den fronten.
Men pågens är faktiskt riktigt goda! Totalt över förväntan.
Gillar inte deras gifflar, tycker de är torra och tråkiga, men lusskatterna är goda.
 
9FA11FB3-919D-45F5-AC9B-920FC57DEE33.jpeg

Inte bara jag som hissar Pågens Lussekatter!
 
PB-7905_2.jpg


Diss!
Fullständigt genomvidrig. Liksom deras andra chokladsortiment. Dock finns det ju en del som gillar deras milkshakes, och gillar man deras andra chokladsmaker tror jag även denna går ner.
 
PB-7905_2.jpg


Diss!
Fullständigt genomvidrig. Liksom deras andra chokladsortiment. Dock finns det ju en del som gillar deras milkshakes, och gillar man deras andra chokladsmaker tror jag även denna går ner.
Har inte smakat just den, men andra chokladsmaken, och den är inget för mig. Dock är jag en av dem som gillar dessa produkterna mycket! Men det är något med choklad, jag vet inte varför så många misslyckas med att göra god chokladsmak?
 
hn9maw8gi0guprncjtzu.jpg

MEGAHISS!
Sjukt god vegansk ölkorv. Riktigt bra smak och konsistens. Funkade fint att äta bara som den var men också jättegod att lägga på surdegsfralla till frukost 😍 Godaste vegetariska/veganska salamin/ölkorven jag smakat. Nästa gång ska jag köpa varianten med Piri piri och testa om den är lika bra. Sambon hissade också!
Inköpt på Ica.
 
hn9maw8gi0guprncjtzu.jpg

MEGAHISS!
Sjukt god vegansk ölkorv. Riktigt bra smak och konsistens. Funkade fint att äta bara som den var men också jättegod att lägga på surdegsfralla till frukost 😍 Godaste vegetariska/veganska salamin/ölkorven jag smakat. Nästa gång ska jag köpa varianten med Piri piri och testa om den är lika bra. Sambon hissade också!
Inköpt på Ica.
Den med piripiri är ännu mer genial!
 
PB-7905_2.jpg


Diss!
Fullständigt genomvidrig. Liksom deras andra chokladsortiment. Dock finns det ju en del som gillar deras milkshakes, och gillar man deras andra chokladsmaker tror jag även denna går ner.

Har inte smakat just den, men andra chokladsmaken, och den är inget för mig. Dock är jag en av dem som gillar dessa produkterna mycket! Men det är något med choklad, jag vet inte varför så många misslyckas med att göra god chokladsmak?
Det är något med choklad/nötter och sötningsmedel som inte lirar riktigt, så fort det är lite syrligt så funkar det men jag tycker inte bara det är Njie som failar utan i princip allt med just choklad och eller nötter blir äckligt och liksom dammigt med sötningsmedel.
 
Det är något med choklad/nötter och sötningsmedel som inte lirar riktigt, så fort det är lite syrligt så funkar det men jag tycker inte bara det är Njie som failar utan i princip allt med just choklad och eller nötter blir äckligt och liksom dammigt med sötningsmedel.
Jag tycker deras puddings är goda, men milkshaken får en väldigt konstig smak. Men det är ju bara chokladsmakerna, de andra smakerna är helt ok.
 
Det är något med choklad/nötter och sötningsmedel som inte lirar riktigt, så fort det är lite syrligt så funkar det men jag tycker inte bara det är Njie som failar utan i princip allt med just choklad och eller nötter blir äckligt och liksom dammigt med sötningsmedel.
Ja just så, det är kanske sötningsmedlet som är boven där. Jag gillar choklad, men har alltså riktigt svårt för choklad som ska vara "nyttig" för den smakar inte vare sig choklad eller gott.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
39 226
Senast: clusia
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 402
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp