Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20211125_154128.jpg


Diss. Smaken är bara märklig.
 
Jag måste hissa Deltaco Smart Bulb. Det är en dimbar glödlampa som man kan ställa in både ljusstyrka och färgtemperatur på med hjälp av en app. Helt fantastiskt när ögonen har fallit över ålderströskeln och man inte längre kan läsa i skumt ljus, samtidigt som man vill kunna använda lampan som mysbelysning. Sambon köpte först en till mitt arbetsrum, men nu har vi köpt en till läslampan i vardagsrummet/köket också.

Tre hissar av tre möjliga!
 
Jag måste hissa Deltaco Smart Bulb. Det är en dimbar glödlampa som man kan ställa in både ljusstyrka och färgtemperatur på med hjälp av en app. Helt fantastiskt när ögonen har fallit över ålderströskeln och man inte längre kan läsa i skumt ljus, samtidigt som man vill kunna använda lampan som mysbelysning. Sambon köpte först en till mitt arbetsrum, men nu har vi köpt en till läslampan i vardagsrummet/köket också.

Tre hissar av tre möjliga!

Först blev jag besviken när jag insåg att det inte handlade om någon ny helt fantastisk Delicatoboll-smak, men när jag väl lyckades förmå mig att ta in vad det verkligen står så låter det ju som en genial grej. Funkar den till alla lampor då liksom, och behöver bara sin egna app?
 
Först blev jag besviken när jag insåg att det inte handlade om någon ny helt fantastisk Delicatoboll-smak, men när jag väl lyckades förmå mig att ta in vad det verkligen står så låter det ju som en genial grej. Funkar den till alla lampor då liksom, och behöver bara sin egna app?

Ja, precis! Uttaget behöver inte vara dimbart och det behövs inte någon specialsockel.

Den är helt genial. Först tänkte jag att det lät både töntigt och bökigt att ha en app för att hantera en lampa, men funktionen är så överlägsen att det är värt det.
 
Ja, precis! Uttaget behöver inte vara dimbart och det behövs inte någon specialsockel.

Den är helt genial. Först tänkte jag att det lät både töntigt och bökigt att ha en app för att hantera en lampa, men funktionen är så överlägsen att det är värt det.

Det låter verkligen genialt. Tack för supertips! :up:

(Jag kanske kan ha en över köksbordet för alldeles lagom belysning när jag ska fika och inmundiga alldeles vanliga delicatobollar.)
 
Ja, precis! Uttaget behöver inte vara dimbart och det behövs inte någon specialsockel.

Den är helt genial. Först tänkte jag att det lät både töntigt och bökigt att ha en app för att hantera en lampa, men funktionen är så överlägsen att det är värt det.
Jag har spanat på de i dagarna och funderat om det är värt det. Nu har jag beställt :D
 
Nu har jag provat årets julskum och mja, mjä, det blir nog en diss tror jag. Eller åtminstone inte en hiss. De är inte äckliga, men jag skulle inte kalla dem goda heller. Håller med er som säger att förra årets med blåbärssmak var bättre!
 
Det låter verkligen genialt. Tack för supertips! :up:

(Jag kanske kan ha en över köksbordet för alldeles lagom belysning när jag ska fika och inmundiga alldeles vanliga delicatobollar.)
Tipsar om IKEAs variant. Också dimbar, i olika färgtemperaturer eller färger om man så vill. Vi har IKEAs smarta glödlampor samt smarta uttag i hela lägenheten. Så smidigt framförallt nu med all julbelysning.
 
Ja, precis! Uttaget behöver inte vara dimbart och det behövs inte någon specialsockel.

Den är helt genial. Först tänkte jag att det lät både töntigt och bökigt att ha en app för att hantera en lampa, men funktionen är så överlägsen att det är värt det.
Me love smarta hem. Skapade en tråd om det i somras men buke var måttligt intresserade...
Det är hur bra ljus som helst! Bästa luman!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
30 229
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
206 583
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp