Heter det flera chipottlar förresten
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heter det flera chipottlar förresten?
Åh den låter så underbart godJag är mycket förvånad över att Marabous nya choklad, salta mandlar, inte nämnts än! Den är hur som helst totalt jävla livsfarlig, HISS!
Det ÄR den! Det bästa de kommit med sen Amigo!Åh den låter så underbart god![]()
Åh, jag som älskar Amigo!Det ÄR den! Det bästa de kommit med sen Amigo!![]()
Jag är mycket förvånad över att Marabous nya choklad, salta mandlar, inte nämnts än! Den är hur som helst totalt jävla livsfarlig, HISS!
Den tyckte jag var jättetråkig, hade höga förhoppningar men blev väldigt besviken. För mig är den en DISS.Jag är mycket förvånad över att Marabous nya choklad, salta mandlar, inte nämnts än! Den är hur som helst totalt jävla livsfarlig, HISS!
Nej men urk! Finns inget som förstör fin choklad så mycket som äcklig apelsin!Visst är den god men inte någon ny favorit för mig ändå(Apelsinkrokant och därefter mintkrokant, Schweizernöt och Daim
)
Jag är mycket förvånad över att Marabous nya choklad, salta mandlar, inte nämnts än! Den är hur som helst totalt jävla livsfarlig, HISS!
Nej men urk! Finns inget som förstör fin choklad så mycket som äcklig apelsin!![]()
Åh ja, den glassen provade jag i sommar, helt underbar ju!Åh, jag såg den i affären häromdagen. Nu MÅSTE jag bara testa den! Gillar en glass (Sia?) som heter Salta Mandlar (HISS
!), så då tycker jag antagligen om chokladen också.
Nej men urk! Finns inget som förstör fin choklad så mycket som äcklig apelsin!![]()
Oj men kära vän, nu har du helt missuppfattat!Pfft, apelsin är äckligt i naturell form och som juice. I glass är den okej och i choklad är den suverän![]()
Men åhh, den köpte jag för typ en kvart sedan. Den ligger nu och tittar på mig och tycker det är totalt onödigt att äta mat först!
Oj men kära vän, nu har du helt missuppfattat!Apelsin är ljuvligt som det är och som juice men gräsligt i choklad.