Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter fantastiskt braVi gör en deal. Jag får all apelsinchoklad som skänks till dig så budar jag ner de otäcka apelsinerna och den sura juicen till Spanien
Sån jävla HISS på den alltså! Den är inte lika seg som förut men smakar precis lika gott . Tack världens bästa @Killaloe för sex påsar AKO chok!Efter ett besök på Netto så säger jag AKOs choklad/mint Hiss
Testade detta och Citron Macaron teet häromdagen, tror de är nya? Har iaf inte sett dem innan päron och choklad får en stor diss, smakade bara inlagda päron. Citron macaron var däremot mumma så det får en hiss!
Ingen choklad alls?
Jag tycker att jag kan känna en antydan i eftersmaken av choklad. Annars mest päron.
Den andra, lemon macaron, luktade och smakade lite som smörpopcorn med citronsmak
På Netto i Malmö hade de inte AKOEfter ett besök på Netto så säger jag AKOs choklad/mint Hiss
Akos gräddkola diss smakar inte alls som innan.
Återkommer med recension i eftermiddag
På Netto i Malmö hade de inte AKO
Kostar?Readly, massor av magasin direkt i surfplattan. Ridsport, hästmagasinet, equipage, flera engelska. Plus inredningstidningar,.matlagningstidningar. veckans affärer. Finns typ allt. HISS
(Plushiss, ingen ser om jag läser en hänt extra nu och då)
Två veckor gratis, utan bindning. Sedan 99 kr i månaden.Kostar?
Två veckor gratis, utan bindning. Sedan 99 kr i månaden.
Readly, massor av magasin direkt i surfplattan. Ridsport, hästmagasinet, equipage, flera engelska. Plus inredningstidningar,.matlagningstidningar. veckans affärer. Finns typ allt. HISS
(Plushiss, ingen ser om jag läser en hänt extra nu och då)