Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Do it! Ett tips från mig blir att dricka den riktigt iskall direkt ur flaskan. Jag tycker den doftar väldigt speciellt. Fixar inte att dricka den ur glas så jag får doften upp i näsan, och jag är inte ens känslig egentligen![]()
![]()
Jag vill små-hissa denna dryck. Dricker aldrig något annat än typ pepsi max och cola zero annars, men min bror fick denna i present av mamma till studenten och öppnade den igår. Helt okej, luktade jättegott.
![]()
VAR finns den där?! Jag behöver den!Jag var sugen på något sött till PLL igår (onsdag) efter ett grisigt dåligt danspass...
Och jag fick något RIKTIGT sött...(i vanliga fall hade den nog varit för sötsliskig...men nu var den perfekt - och bilden gör den rättvisa!)
![]()
Jag var sugen på något sött till PLL igår (onsdag) efter ett grisigt dåligt danspass...
Och jag fick något RIKTIGT sött...(i vanliga fall hade den nog varit för sötsliskig...men nu var den perfekt - och bilden gör den rättvisa!)
![]()
Hiss! Jag älskar allt som har med fläder att göra, och den här juicen har gott om den varan!
![]()
Maken rekommendera :Hiss! Jag älskar allt som har med fläder att göra, och den här juicen har gott om den varan!
![]()
Den drack jag också häromdagen, jättegod!Hiss! Jag älskar allt som har med fläder att göra, och den här juicen har gott om den varan!
![]()
Åh fy vad gott det låter! Nu bor jag inte i Sverige, men lägligt nog får jag besök därifrån nästa vecka! Mammaaaa...?Maken rekommendera :
![]()
Citron och fläderblom saften från BOB, enligt honom är den toppen, själv klarar jag inte av flädersmaken så jag kan inte säga...![]()
Ja, den var jättegod alltså. Verkligen jättegod. Enormt krämig (och mäktig) med massor av goa kexbitar i. Det enda jag dissar är förpackningen - den blev jättemjuk och soggig när man haft ute den för att tina, vilket innebär att den blev alldeles knölig och det var svårt att få på locket igen.
...det var svårt att få på locket igen.