Jag var sugen på något sött till PLL igår (onsdag) efter ett grisigt dåligt danspass...
Och jag fick något RIKTIGT sött...(i vanliga fall hade den nog varit för sötsliskig...men nu var den perfekt - och bilden gör den rättvisa!)
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var sugen på något sött till PLL igår (onsdag) efter ett grisigt dåligt danspass...
Och jag fick något RIKTIGT sött...(i vanliga fall hade den nog varit för sötsliskig...men nu var den perfekt - och bilden gör den rättvisa!)
![]()
Patak's creamy coconut & peanut sauce. Var med i förra Testagramlådan. DISS!!!!!!!! Jag trodde verkligen det skulle vara gott, men tillagat, så luktade det nått mellan kräk och babymat, och smaken var inte heller nån höjdareÅt en portion, resten kastade jag....
![]()
Aj då, våran står kvar i skåpet, och så lär den få göra till kriget el nåtPatak's creamy coconut & peanut sauce. Var med i förra Testagramlådan. DISS!!!!!!!! Jag trodde verkligen det skulle vara gott, men tillagat, så luktade det nått mellan kräk och babymat, och smaken var inte heller nån höjdareÅt en portion, resten kastade jag....
![]()
Ja jordnötssås är typ bästa såsen när man äter thai och liknande, och gillar vanligen sås baserad på kokosmjölk med. Blev glad när jag fick den och tänkte "åh vad gott det låter"... Tji fick jag.Bläää vad tråkigt! Låter ju gott när man läser på burken, jag älskar jordnötssås så hade säkert köpt den om jag sett den i affären. Tack för varningen![]()
Jag trodde först att det var någon slags vispbar yoghurt/fil som man kunde smeta på tårtan istället för grädde och kände att det vore ju jätteintressant att prova! Men en yoghurt/fil med smak av gräddtårta känns inte alls lika lockande![]()
Vad tror ni? Jag skulle bannemig inte ens våga testa
Någon som känner sig manad?![]()
Du får sjukskriva dig! Så "förlorar" du inte semesterdagar iafFETDISS på akuta sommarförkylningar och feber dagen semestern börjar. Yyyyyyyyyyyyl.
Jag trodde först att det var någon slags vispbar yoghurt/fil som man kunde smeta på tårtan istället för grädde och kände att det vore ju jätteintressant att prova! Men en yoghurt/fil med smak av gräddtårta känns inte alls lika lockande![]()
![]()
HISS! inte fullt lika sötsliskig som yoghurt brukar vara.. Friskheten från flädern märks tydligt! Stort plus för att Valio är duktiga på att ha lite "roliga" smaker även på laktosfria sortimentet
Hittade ingen större bild![]()
Tills man missar det man ska skära i...Att ha riktigt vassa knivar i köket gör matlagningen till en fröjd.
Tills man missar det man ska skära i...
DISS
till OLW som numera tar samma pris för en 275 g chipspåse som för en 300 g
Jag tycker inte att det gör något att mängden minskar, men då kan de bannemig minska priset också![]()
Äsch då, när jag satte in en kniv i tummen ca 1 cm (fråga inte hur, jag var totalklantig) så tyckte doktorn som tejpade den att det såg väldigt kirurgiskt ut
Vad gäller chipsen är det därför man handlar på Dollarstore![]()