Hoppsan. Nästa gång ska jag tipsa om bra priser på gurka och selleridu motarbetar mina försök att gå ner i vikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan. Nästa gång ska jag tipsa om bra priser på gurka och selleridu motarbetar mina försök att gå ner i vikt
I Stockholm finns The English Shop i Söderhallarna. Iallafall senast jag var där, kan finnas på fler ställen i stan också.
@Kethets ica har svensk gurka för 5 krHoppsan. Nästa gång ska jag tipsa om bra priser på gurka och selleri![]()
Ja, såg att Jonas Gardell tipsade om det! (finns på hans fb, ytterst roligt)
Jag gillade denMer lemonad
En lite tveksam hiss (dvs bilden som skulle varit här skulle varit ungefär såhär stor:
)
Jag älskar ju egentligen lemonad men den här hade någon lite tråkig bismak, lite som mer med apelsinsmak) fast den var ändå god. Så därav den tveksamma hissen..
Håller med, Cranberry/Garden Minth och Lemon/Ginger är Hiss, Blood Orange/grapefruit = diss![]()
Inte nya men... HISS till både cranberry garden mint och lemon ginger. Supergoda! DISS till blood orange grapefruit, den smakar typ fanta.
Provade gul vattenmelon i veckan, DISS till den. Dyrare och mindre god än den vanliga.
Håller med, testade persika-nånting. Hemskt konstgjord smak när det väl blev smak... DissStor DISS på denna vatten-smaksättare. Jag hade tänkt att den annars kunde vara lite rolig att piffa upp vattnet i vattenflaskan på jobbet med.Konstgjord, märklig smak med bismak av sötningsmedel. Dessutom får man ta mycket mer än det som rekommenderas för att det överhuvudtaget ska smaka något.
![]()
Finns det något alkoholfritt vin som är värt sitt namn? Har bara provat ett par sorter men de har ju bara smakat saft med konstig bismak. Då dricker jag hellre annat, t ex alkoholfri öl, när jag inte kan dricka alkohol. Men öl passar inte till all mat, och det hade varit trevligt med något alternativ till vin. Undrar också om det finns torr alkoholfri cider?
Jag har åtminstone inte hittat något alkoholfritt vitt som inte smakar konstigt, rött har jag inte ens vågat ge mig på. Ett rosémousserande har jag dock tipsat om längre bak i tråden!Finns det något alkoholfritt vin som är värt sitt namn? Har bara provat ett par sorter men de har ju bara smakat saft med konstig bismak. Då dricker jag hellre annat, t ex alkoholfri öl, när jag inte kan dricka alkohol. Men öl passar inte till all mat, och det hade varit trevligt med något alternativ till vin. Undrar också om det finns torr alkoholfri cider?
Finns det något alkoholfritt vin som är värt sitt namn? Har bara provat ett par sorter men de har ju bara smakat saft med konstig bismak. Då dricker jag hellre annat, t ex alkoholfri öl, när jag inte kan dricka alkohol. Men öl passar inte till all mat, och det hade varit trevligt med något alternativ till vin. Undrar också om det finns torr alkoholfri cider?
Nej, det finns inte alkoholfritt vin som smakar gott. Allt smakar äckligt. Äppelcider eller äppelmust skulle jag dricka, t.ex. Jus de Pommes Artisanal Pétillant.
Jag har letat och letat. Det finns en god alkoholfri cider och det är:
![]()
Har en sån i kylen jag ännu inte vågat smaka. Kanske ska öppna den ikväll då.
Tack för alla tips! Har handlat in lite torr päroncider och syrlig must så får vi se hur det smakar. I morgon blir det en tur till systemet. Tycker det är okej att det kostar lite, bara jag slipper dricka cola till "finmat" bara för att jag ska köra bil...