Hisslampa modell äldre

Ludd

Trådstartare
Någon som minns en "hisslampa" Ikea sålde för ett antal år sedan? Var aluminiumfärgad samt designad i en, vad det såg ut som, gammal modell. Hade väldigt elaborerad hissanordning med någon sorts taljor tror jag. Jättefin. Tänkt som kökslampa. Någon som har en bild på den?
 
Sv: Hisslampa modell äldre

Är det denna?

CIMG0717lampblogg.JPG
 
Sv: Hisslampa modell äldre

Hej Mysgrisen!

Snälla om du ser det här; skriv ett svar till; verkar som om du glömt att inkludera bilden.
Förhoppningsfulla hälsningar,
Ludd :laugh:
 
Sv: Hisslampa modell äldre

Tack för ditt tips Winni!

Jo, visst kan man dregla ihjäl sig på byggnadsvårdsiter. Ligger dock lite över min ekonomiska förmåga...
 
Sv: Hisslampa modell äldre

Högerklicka på det röda krysset, och välj egenskaper. Kopiera URL-adressen där och klistra in i adressfältet så kommer bilden. Av nån underlig anledning måste man välja öppna osv också, men bilden finns där.
 
Sv: Hisslampa modell äldre

Och av någon anledning så finns inte det röda krysset i andra webbläsare än IE så då går det inte att öppna bilden :idea:

Det är dessutom så att bilden kanske visas idag men inte i morgon (se tråden Efter lysning!).

Detta är ett gammalt problem som gång på gång är påtalat för Gunnar men han verkar inte riktigt förstå att det är ett problem. Med den sista uppdateringen har felet eskalerat.
 
Sv: Hisslampa modell äldre

Det skulle isf vara enda orsaken till att använda IE konstant.

Att IE fortfarande används här beror på att det fortfarande finns personer som envisas med att använda Microsofts egen standard istället för W3C.
 
Sv: Hisslampa modell äldre

Åh, du är en ängel, Mysgrisen!!!!!!!!!!!!! Just den var det. Varför gör Ikea så korta serier med saker nuförtiden :cry:
Hursomhelst; nu när jag har den på bild kan jag försöka få tag på den begagnad så tusen tack :banana:
Och så var den ju precis så fin som jag mindes den....
 
Sv: Hisslampa modell äldre

Det skulle isf vara enda orsaken till att använda IE konstant.

Att IE fortfarande används här beror på att det fortfarande finns personer som envisas med att använda Microsofts egen standard istället för W3C.

Tja jag kör firefox......

Min gamla windowsdator funkar inte med de nyaste explorerversionerna och de gamla laggar nåt fruktansvärt ute i cyberrymden av idag.

/KT
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 506
Senast: Lobelia
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
445
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 546
Senast: Grazing
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 256
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp