Hitta musik på nätet??

Etoile

Trådstartare
Åhh har två låtar på hjärnan som jag måste hitta!! Nån som vet nån bra sida på nätet där man kan lyssna?? :bow: :bump:
 
Sv: Hitta musik på nätet??

Tja är det svensk så är kanske www.cdon.com något att testa.
Där kan man lyssna på en del låtar i några sekunder.

www.amazon.com har också en del låtar som man kan lyssna några sekunder på
 
Sv: Hitta musik på nätet??

Hmm.. ingen av dem hade de låtarna jag letar efter.. har iaf hittat låtnamnen nu ;) Pandora hade typ låtnamnet med det kom upp fel låt.. :crazy:

*Robbie williams- Advertising space
*Fool's garde- Lemon tree

:angel:
 
Sv: Hitta musik på nätet??

Såg nu att cdon.com har advertising space.. men vart kan man lyssna?? :o
 
Sv: Hitta musik på nätet??

Du kan prova spraydio.com Var inne och kollade efter dina två låtar efter jag svarade. Tyvärr hittade jag inte dem där, men det finns mycket annat.
 
Senast ändrad:
Sv: Hitta musik på nätet??

Gör så här.

Gå in på www.cdon.com
I sökrutan så skriver du låtens namn ex Advertising space
I dropdown menyn så väljer du "Downloads - låttitel"

Dår får du upp din låt.
Lika enkelt när du kör den andra låten

Brevid köpknappen så finns det en liten högtalare och där kan du provlyssna på din låt.
 
Sv: Hitta musik på nätet??

Jodå
Först står priset, sedan en stor röd köp knapp och sedan kommer det en liten bild som ser ut som en högtalare.
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: Smoothi
·
Kläder & Bli fin Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Lyan
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hur vet man vilken del av vården man skall kontakta? Går man alltid via VC? Har två (icke-akuta) ärenden jag behöver ta upp med vården...
Svar
4
· Visningar
508
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 112 Appen
  • Flytta eller ej?
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp