Hittar inte tråden.

SpanskaLoppan

Trådstartare
I våras nån gång (mellan april-juni ca)fanns en tråd som jag gärna ville läsa men glömde bort. Nu hittar jag den inte, trots att jag letat efter den i över 1 timme nu både med hjälp av sök funktionen, sökt medlemmen(nån "anonym"+nåt mer) och för egen maskin så att säga.
Har den tagits bort? Jag hittar inga trådar på Äldre Ungdom(som jag är ganska säker på att den låg på)som är äldre än augusti. Har dock även letat på Senior, Ungdom, Förälder och Hästmänniska. Samt "alla öppna forum".
Är tråden helt borta?
 
Sv: Hittar inte tråden.

Ja, tråden är borta. Forumen U, ÄU, S och Gnägg har automatrensning påslagen. Alla trådar som inte fått ett nytt inlägg på ca två månader slängs. (Så ditt enda hopp är att den låg på Hästmänniska eller Förälder.)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 097
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 337
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 746
Senast: _Taggis_
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 154
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp