Hjäälp! Dc++!

_Runaway_

Trådstartare
Har laddat hem dc++ men nu har jag kört fast. Läste lite på en tipssida och där står:

....klickar du på "Downloads" i menyn till vänster sen gör du en mapp där du vill att allting du laddar hem ska hamna.
Sedan klickar du på "Sharing" och väljer den mapp/de mappar som du vill dela ut. Alltså de mappar du anser personer ska kunna tanka från dig.
Här är det väldigt viktigt att du inte delar ut personuppgifter, viktiga program-mappar eller mappen c:\windows!! VAD?? Kan någon förklara?? När jag väljer fil till det där jag vill att allt hemladdat ska hamna, så bläddrar jag i mina mappar. Ska jag då välja "Min musik"? Eller kan nån bara ta sig in i min dator då? Fattar nada! Hjälp!
 

Liknande trådar

Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
563
IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
632
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 944
Senast: Kiwifrukt
·
IT & mobiler Jag har köpt en ny Acer Aspire V5-552 med 8 GB, 1 TB. Från första början har den börjat med startreparation när man trycker igång den...
Svar
11
· Visningar
1 035
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp