Hjälp ang parning- Gnist??

Sv: Hjälp ang parning- Gnist??

kl

Äntligen en lugn stund så att jag har tid att uppdatera tråden.

Det har tyvärr inte blivit någon parning. Jag måste ha den suraste tiken i världen :crazy:

Hanhunden åkte hem igår (söndag) och då hade hon varit helt ointressant hela sista dagen så hon har ju definitivt löpt färdigt.

Känner mig så besviken på min skithund just nu, hur svårt ska det vara? :angel:

Tänker en massa på alla oseriösa blandrasavlare som parar hit och dit utan minsta bekymmer. Varför i :devil: kan inte min tik para när alla andra hundar verkar para sig till höger och vänster? Känner mig otroligt bitter! :grin: Hoppas att det går över snart....

Grubblar just nu över nästa löp, måste försöka hitta en annan hane som passar henne, som inte bor för långt bort och som har varit med förr så att han kan visa skithunden (:angel:) hur det hela ska gå till. Helst en hane som går att låna under hela löptiden eller att hon kan få bo där så att man verkligen har henne tillsammans med hane exakt hela löpet. Känns som en omöjlighet, vem vill ha en sur tik hemma i två veckor? Ännu mindre låna ut sin hanhund i två veckor.

Måste bara passa på att :bow::bow: till dem som äger hanhunden vi provade med denna gång. Supersnälla som låtit mig låna honom i över en vecka!

PIRU, kanske du kan komma till undsättning med tips på vettiga hanhundar igen? Jag PM:ar nog när värsta besvikelsen lagt sig och vi flyttat klart så att jag får lite lugn och ro och hinner tänka.
 
Sv: Hjälp ang parning- Gnist??

ett ord Jääkäri :idea:

Nej skämt o sido har ett fler tal hanar som både är extriört snygga som skulle passa henne färgmässigt o inte fullt så extrema så det löser vi.
 
Senast ändrad:
Sv: Hjälp ang parning- Gnist??

Jääkäri, fniss, nästa kille ska ha koll på läget och veta exakt hur det hela ska gå till ju. Har han tjuvtränat?

Låter fint att du har några förslag på lager! Jag hör av mig när vi flyttat klart och allt lugnat ner sig här, just nu är det kaos :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 776
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 337
Senast: Nominous
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 740
Senast: Takire
·
Katthälsa Hej! Har rätt stora problem här hemma med min lilla katt Zingo som är 11 år gammal. Nu har lille Zingo tydligen åkt på diabetes. Han...
Svar
4
· Visningar
1 874
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp