Hjälp att slappna av

tott

Trådstartare
Jag har en massa spänningar i kroppen - ländryggen, käkarna, nacken mm. Jag har börjat med yin-yoga för att få hjälp, men undrar om ni har erfarenheter av receptfria avslappnande/lugnande medel.
Berätta om era erfarenheter!
 
Jag har haft stora problem med ländryggen och diverse spänningar i kroppen. Har genomlidit ett större antal värre ryggskott och omgångar med nackspärr genom åren. Började med Yoga för snart 1½ år sen och denna säsong har jag plockat 50 liter blåbär, utan att ha ont i ryggen!! Hade jag aldrig trott någonsin skulle vara möjligt för mig. Tror det är yogans förtjänst så kan ju inte sluta med den någonsin känns det som.
 
Jag har haft stora problem med ländryggen och diverse spänningar i kroppen. Har genomlidit ett större antal värre ryggskott och omgångar med nackspärr genom åren. Började med Yoga för snart 1½ år sen och denna säsong har jag plockat 50 liter blåbär, utan att ha ont i ryggen!! Hade jag aldrig trott någonsin skulle vara möjligt för mig. Tror det är yogans förtjänst så kan ju inte sluta med den någonsin känns det som.
Hur ofta yogar du?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag få förbaskat ont i ryggen när jag jobbar. Ländryggen då. Jag försöker tänka på att avlasta och arbeta ergonomiskt men det hjälper...
2
Svar
37
· Visningar
1 751
Senast: Wille
·
F
Kropp & Själ Jag har sedan några år tillbaka besvär med spända muskler i nacke och skuldror. Ihärdiga kiropraktorer, massörer och naprapater har...
2
Svar
34
· Visningar
1 781
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Min pappa drabbades av sepsis och endokardit i somras och man börjar nu planera för hemgång. IVA-vården tog dock hårt på kroppen och han...
2
Svar
22
· Visningar
2 379
Hästvård Hej! Jag är intresserad av en f.d ridskolehäst som inte fungerade i verksamheten dels för att den var känslig och för svårhanterlig där...
Svar
11
· Visningar
984
Senast: SaraB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp