HJÄLP behövs!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: HJÄLP behövs!

Ditt utfall mot mig var synnerligen otrevligt och jag har fått en mycket låg toleransnivå mot personliga påhopp efter åren på buke. Så jag håller inte alls med om att du höll "en god ton".... Blir man så frustrerad att man slänger ur sig kommentarer av den typen så är det förmodligen bättre att inte skriva alls.

Sedan kan man ju undra om det alls finns något att diskutera iom vad rasprofilen för collie säger (och som du som sagt kan hitta på hemsidan). Eller, återigen, tror du verkligen på fullaste allvar att en rasklubb aktivt går IN för att avla på mentalt svagare individer?

Det är ju för övrigt fritt fram även för dig att vända dig till rasklubben och påpeka eventuella felskrivningar, det är ju bara bra om fel upptäcks så de kan rättas till. Eller hur?
 
Sv: HJÄLP behövs!

Hur menar du nu?! Att jag inte kollat i rasprofilen? Men det var ju inte den jag ifrågasatte!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 748
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 169
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 388
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
712
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Katter och spädbarn
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp