Hjälp! Förlorat vet. besiktningen!!!

I

Idka

Jag gjorde en klinik-besiktning på min häst för två veckor sen eftersom jag ska byta försäkringsbolag.

Men idag när jag ska ta fram själva prokollet idag är det spårlöst borta!!! Hade det i förrgår och nu kan jag bara inte hitta det trots att jag vänt upp o ner på lägenheten.
Misstänker att min sambo lyckats fått ner det i pappersåtervinnigen eftersom hans städade häromdan...

Vad ska jag göra?! :cry: (Förutom att leta ännu mer..)

Går det att få vetrinären skriva en kopia eller?

Har en gammal vet. besiktning från jag köpte honom, men den är 6 veckor gammal så det går väl inte förs- bolaget med på...
 
Prova ring veterinären och se om de kan skriva ut kopia. De har det mesta i datorn om det är gjort på klinik. Min valacks vetbesiktning från 2002 finns iaf kvar i datorn på kliniken, eftersom de visste precis vad som stod i den när vi var in på hältutredning ett år senare =)

Men godtar bolaget 2 veckor gammalt intyg? Eller har du redan pratat med dem? Båda mina bolag (ett till varje häst) vill se intyg som är max en vecka gamla.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 296
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 115
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
4 966
Senast: Josofinito
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
37 737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp