Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hjälp! Förlorat vet. besiktningen!!!

I

Idka

Jag gjorde en klinik-besiktning på min häst för två veckor sen eftersom jag ska byta försäkringsbolag.

Men idag när jag ska ta fram själva prokollet idag är det spårlöst borta!!! Hade det i förrgår och nu kan jag bara inte hitta det trots att jag vänt upp o ner på lägenheten.
Misstänker att min sambo lyckats fått ner det i pappersåtervinnigen eftersom hans städade häromdan...

Vad ska jag göra?! :cry: (Förutom att leta ännu mer..)

Går det att få vetrinären skriva en kopia eller?

Har en gammal vet. besiktning från jag köpte honom, men den är 6 veckor gammal så det går väl inte förs- bolaget med på...

Prova ring veterinären och se om de kan skriva ut kopia. De har det mesta i datorn om det är gjort på klinik. Min valacks vetbesiktning från 2002 finns iaf kvar i datorn på kliniken, eftersom de visste precis vad som stod i den när vi var in på hältutredning ett år senare =)

Men godtar bolaget 2 veckor gammalt intyg? Eller har du redan pratat med dem? Båda mina bolag (ett till varje häst) vill se intyg som är max en vecka gamla.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6485 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Misstänker att jag knappast är ensam med att inte ha så bra ordning hemma, tänkte se om det fanns någon som varit där men lyckats ta sig...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 780
  • Artikel
Dagbok Min farmor fyllde 97 förra fredagen. Vi samlades i min fasters trädgård och åt tårta och pratade gamla minnen, precis som vi brukar göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 244
Hundhälsa Det hela började med att min ena tik började slicka på den andra tikens juvet något enormt, så jag började leta igenom henne efter...
2
Svar
25
· Visningar
1 516
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
1 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sömtryck?
  • Födda 2017 del 3

Omröstningar