Hjälp! Fort!

S

Silverstol

Jag kan inte logga ur internet! Den där lilla rutan med "Logga Ut" knappen dykter inte upp!
Vet inte vad som hänt! Har inte gjort några inställningar alls, så jag har inte klantat till mig på det viset.
(Har adsl)

Testade att kopla ur internet, men det funkade inte.
Och jag som vill gå och lägga mig..
Vill inte att internet ska stå på under natten.

(Jag vet, dålig på att formulera mig, men ni kanske förstår vad jag menar.)

PM;a gärna så jag ser att jag fått svar! :)

MVH //Marie
 
Sv: Hjälp! Fort!

Halou... 1. Om du öppnar ett nytt Explorer-fönster parallellt med det första, kommer rutan upp då? 2. Om du går in på Verktyg/Blockering av PopUp-fönster/Inställningar och lägger till din startsida i "Tillåtna platser"? Alternativt att du tillfälligt tillåter alla popups.
 
Senast ändrad:
Sv: Hjälp! Fort!

Har du Telia ADSL?
I sådant fall är det viktigt att du verkligen går in på http://login1.telia.com Det är bara om man besöker den sidan (som rekommenderas som startsida) som man över huvud taget får upp logga ut-sidan.
 
Sv: Hjälp! Fort!

Hmm, jag har också telia adsl (om det nu är det du hade?) och jag loggar aldrig ut. Jag bara stänger explorerfönstret och stänger av datorn. Då blir man automatiskt utloggad.
 
Sv: Hjälp! Fort!

Stänger man av datorn så är man inte uppkopplad på internet. Att logga ut är bara en formalitet, det gör ingen skillnad. Jag förstår inte ens varför telia envisas med att ha sån logingrej över huvud taget. Jag blir alltid irriterad när jag måste slåss med det där logut-fönstret hemma hos mina föräldrar. Vill du känna dig urkopplad så är det bästa du kan göra att dra ut ditt adsl-modem. Det är det enklaste du kan göra och fungerar dessutom helt riskfritt även när datorn är påslagen.

Själv har jag "riktigt" bredband där jag kopplar in datorn direkt till ett uttag i väggen och jag har inget val alls. Är datorn påslagen så är jag ute på nätet, punkt. Jag har inga problem med detta. Faktum är att mina datorer står påslagna dygnet runt. Vill jag av någon anledning inte vara uppkopplad så drar jag helt sonika ut sladden...tadaa.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 132
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 186
Senast: Nahar
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 049
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 186
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp