hjälp! hur för jag över bilder från mobil till dator?

bigganl

Trådstartare
Jag har en HTC Wildfire S och vill föra över bilder till min dator med kabel. När jag kopplar in telefonen markerar datorn att ny maskinvara är hittad och kan användas, men vart hittar jag den? I "den här datorn" finns det inte. Vart kan den ligga då? Känner mig bedrövligt väck som inte fattar detta, men trodde det var som när man ansluter kameran och det bara är att klicka i vad jag vill ha överfört. Så var det ju inte. Kan ni hjälpa en oteknisk stackare som mig?
(såg att det fanns liknande trådar, men fick inte hjälp av dem)
 
Sv: hjälp! hur för jag över bilder från mobil till dator?

Kanske tror din dator att mobilen är en egen hårddisk (och det är den ju förvisso)? Då får den ju en egen bokstav (alltså inte :C:).
 
Sv: hjälp! hur för jag över bilder från mobil till dator?

Jag brukar klicka upp Bibliotek och så ligger minneskortet/usb-minnet till vänster under Dator.
 
Sv: hjälp! hur för jag över bilder från mobil till dator?

Jag kollade allt i "den här datorn" och den fanns inte där.
 
Sv: hjälp! hur för jag över bilder från mobil till dator?

Hade samma problem med min HTC. Gå in på deras hemsida och ladda ner HTC Sync. Efter det är installerat så borde det funka.
:)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så oteknisk att jag tänkte att jag frågar här innan jag skämmer ut mig i nån butik. Min datorskärm gick sönder i förrförra...
2
Svar
23
· Visningar
1 690
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag själv är inbiten iPhone-användare, men försöker hjälpa min mamma att få ut bilder ur hennes S8. Jag gick bet över telefon, men när...
Svar
10
· Visningar
639
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Är det någon kunnig där ute som kan hjälpa mig i valet av ny dator? jag har en MacBook Pro från 2011 som fortfarande fungerar om än...
Svar
0
· Visningar
430
Senast: JEHL
·
IT & mobiler Jag håller på att bli totalt tokig här. Jag har en dator och en router. De har fungerat bra ihop och jag har helt automatiskt kunnat...
Svar
8
· Visningar
2 567
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp