Bukefalos 28 år!

HJÄLP!! kvarka!

Sv: HJÄLP!! kvarka!

ingen kvarka här heller! :)

verkar vara nån förskylning som går?

hästarna vart helt bra på bara 2 dagar... konstigt..
 
Sv: HJÄLP!! kvarka!

Jag var iväg med pållan till veterinären och dom hade fått ett återbud på morgonen, för det var en som hade misstänkt kvarka, så dom kom inte.
Så det är bara att hoppas att ingen annan hade det heller.
 
Sv: HJÄLP!! kvarka!

oj då:O...bor i falun vill inte ha kvarka:S..
ni kan väl uppdatera om ni skulle höra om det drabbat något mera ställe?...kan man söka på något ställe där man ser vilka stalll som blivit drabbade?....
 
Sv: HJÄLP!! kvarka!

Det var nått stall i falun och ett i hedemora sist jag tittade, plus det på travet i romme. På www.travsport.se finns det smittinfo.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 623
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 414
Senast: Jamtland
·
Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 936
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 115
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp