Hjälp med fett

sweetmarre

Trådstartare
Hjälp! Jag tappade en matolja flaska på golvet och nu är det fettfläckar på tapeten! Någon som vet hur man får bort det??
 
Sv: Hjälp med fett

Prova att suga ut det med potatismjöl. Pudra mjölet på fläcken och låt det sitta en stund innan du borstar bort det. Kan behöva upprepas några gånger.
 
Sv: Hjälp med fett

Jag har läst (OBS! Inte testat själv!) att man kan ta ett kaffefilter mot fläcken, ta strykjärnet på lägsta värme och stryka på kaffefiltret, så ska det suga upp fläcken :)
 

Liknande trådar

Tjatter Nyss tappade jag en flaskkork på golvet men jag ids inte plocka upp den, som tur var står det en tom flaska precis bredvid flaskan med...
Svar
19
· Visningar
952
Hemmet Jag startar en tråd för jag hittade ingen liknande, en som avhandlar små projekt där tips och trix välkomnas. Jag är I behov av hjälp...
2
Svar
26
· Visningar
1 384
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 687
Hemmet Jag har googlat men känner inte att jag hittar den informationen jag söker. Jag vet att man får måla om i en lägenhet så länge det är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Semester.
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp