Bukefalos 28 år!

Hjälp med fika!

Mirre

Trådstartare
Fars dag i morgon och vi ska bjuda på fika, men vad sjutton ska vi bjuda på?
Sambon kör LCHF och styvfar har diabetes, vill ju göra något som passar alla men har absolut ingen aning om vad. Har ni något tips?
 
Fruktsallad och/ eller bär typ hallon med vispad grädde och ngn mjuk lchf-kaka av sockerkaks-typ? Kör i buffeform och låt folk sätt ihop sin egen portion så kan de reglera mängden och vad de vill ha.

Pannacotta brukar gå att göra både sockerfritt och lchf vänligt, googla recept för lchf.
 

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 276
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 620
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 183
Senast: Hajfisk
·
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp