Hjälp med katt färg ?

Ok, men jag kan med SÄKERHET säga att hon är super-duper söt och bara min! :love:

(Hon är nu lite drygt ett år gammal, på bilden var hon bara en vecka)
 
Suttit och stirrat mig blind på bilden men ser ingen röd fläck? :crazy: Behöver glasögon kanske? :eek:
 
I pannan. Jag pratar alltså om Singoalla (Houdinis inlägg), inte om katten i det första inlägget (den är ju bruntabby).
 
Det man kan säga säkert om pappan till din kisse är att han är augoti eller mönstrad. Hennes mönster måste komma från pappan eftersom det inte kommer från mamman.
 
Tack för länken, men hittade ingen passande färg...så jag mailade in fotot till försäkringsbolaget och sa att jag inte visste vad färgen kallades å dom fick skriva in själva...
 
Till och med jag är säker - och då är det extremt LÄTT ;)!

(Vilket säkert inte hindrar klantarna på försäkringsbolaget att skriva nåt helt annat:smirk:)

mandalaki
 
Nä, de har ju frekvent benämt huskatter som "Européer" så varför inte hitta på nya färger...
 
Nä, det håller jag inte med om. Snarare "Jag-hatar-kattungar-dom-ska-flytta-hemifrån-när-dom-börjat-bajsa-själva"-blicken. :crazy: :smirk:
 
Bruntabby och vit? Min katt ser nästan precis ut sådär och när jag frågade om färg på honom så fick jag bruntabby och vit till svar.
 

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag har gått runt och känt mig extra gollumig och glåmig de senaste dagarna och kom då på tanken att jag faktiskt skulle kunna färga...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 753
Senast: Emtherlia
·
Övr. Katt Vi har fått in två katter i jourhem och jag tänkte lägga ut annonser på dem, men sen insåg jag att jag inte vet riktigt vad jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: Micks
·
Övr. Hund Det finns en tant/kärring 4 portar från mig som av sin son fått en hund. Anledningen är att: Hennes Westie (stavning ? ) dog, och sonen...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 193
C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 662
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp