Hjälp med msn messenger...

Minnie

Trådstartare
Är jag dum i huvudet eller?? Har loggat in mig på messenger för första gången på MÅÅÅNGA år o tänkte leta efter lite gamla kompisar men jag fattar inte hur jag ska göra. Kan man inte söka tex på stad?? Det kunde man ju göra förut...:confused:
 
Sv: Hjälp med msn messenger...

HA!!! Det har jag. Gud vad jag känner mig "inne". Fast jag har bara haft det en vecka eller så. Kan man söka efter folk där??
 
Sv: Hjälp med msn messenger...

Jag tror inte det, Kan du inte söka via andra vägar då? Tex via stay friends?
 
Sv: Hjälp med msn messenger...

Ja, det går att söka på namn och e-mail men det är ju svårare att hitta de som har ett vanligt namn.
 
Sv: Hjälp med msn messenger...

Alltså Facebook och Msn är ju inte direkt samma sak..

Nej precis. Däremot kanske man kan hitta sina kompisar via Facebook och sedan be om deras MSN-uppgifter? :idea:

Edit: Jag har nyligen också fallit för trycket och skaffat Facebook. Det är jätteroligt och jag är i full färd med att hitta mina gamla klasskompisar. :p
 
Sv: Hjälp med msn messenger...

Nu känner jag mig jätte ute. Men vad är facebook?
 
Sv: Hjälp med msn messenger...

facebook är en jättecommunity där man kan lägga upp bilder, Tagga varandra, hitta gamla kompisar gå med i olika grupper etc. Det är otroligt roligt! www.facebook.com

Väl utbrett i världen och fler och fler anmäler sig varje dag.
 
Sv: Hjälp med msn messenger...

Klumpig förklaring: Som Lunarstorm fast för vuxna och man använder sitt riktiga namn. Just det där med riktigt namn gör att de flesta fyllebilderna och pinsamma historierna lämnas därhän, eftersom t ex framtida arbetsgivare kan få för sig att leta upp en där. (Det går dock att reglera vilka som får se ens presentation.)
 
Sv: Hjälp med msn messenger...

jaha kanske något man kan använda i skolan då. Dom elaka sakerna på våran skola har sett till så att vi inte kan ha messenger på datorerna :cry:
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 941
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 349
Senast: Sofie.S
·
Juridik & Ekonomi Jag och min partner har nyligen köpt hus. Jag säljer därför mitt nuvarande hus och lägger in hela vinsten och lite till i nya bostaden...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Human
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp