Hjälp mig välja!

Sv: Hjälp mig välja!

Jag har inte heller skruvat isär min så många gånger men jag märkte ut på skaklarna vart de ska sitta med tejp, tog med mig två enkla bockar (som man kan ställa upp bilar med) och sen var det inga problem att sätta ihop den själv. Ut ur släpet gick det ganska lätt, in är det lite tyngre å hästen var dålig på att hjälpa till. Åker man ofta kan man säkert komma på något snart sätt att dra in den :D

471251_249191691850724_454524827_o.jpg
 
Sv: Hjälp mig välja!

Men så trist om de slutar med den, jag har en sån och är jättenöjd. Min behöver jag inte ens montera isär för att transportera, den går att hänga på vanliga sulkyfästen bakpå transporten. Man lyfte av dynan, fällde ner sätet och lyfte upp på fästena. Det kunde jag tom göra ensam om det knep.
 
Sv: Hjälp mig välja!

Min behöver jag inte ens montera isär för att transportera, den går att hänga på vanliga sulkyfästen bakpå transporten. Man lyfte av dynan, fällde ner sätet och lyfte upp på fästena. Det kunde jag tom göra ensam om det knep.

Vad är det för märke och modell? Det lät ju ännu smidigare... Kanske hinner jag köpa en innan de slutar tillverka. ;)
 
Sv: Hjälp mig välja!

Såg riktigt trevlig ut. :) Tyvärr har jag ju lite för stora ponnyer för den sulkyn, men plötsligt blev jag ännu mer sugen på att köpa shettis. :p
 
Sv: Hjälp mig välja!

det står på deras hemsida nu att sidan ska återuppstas inom en snar framtid. Så jag tolkar de som att företaget ska köras vidare=)

Jag har nyss köpt en begagnad av denna modell, för c-ponny=)

Ful är den men de kan inte hjälpas jag måste ha en rockard som går att få in i bilen/släpet och då måste jag ha denna.
Och fick denna till ett bra pris dessutom=)
 

Liknande trådar

Fordon Ok har fått till mig att jag nu måste välja ny bil i jobbet. Jag är i grund och botten väldigt ointresserad av bilar. Har inga direkta...
Svar
19
· Visningar
1 624
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
70 053
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 436
Senast: inverterad
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 354
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp