Bukefalos 28 år!

Hjälp mig

G

guess_jeans

Det är såhär att jag har en d-ponny som jag tävlar hoppning med..Men han är även väldigt bra i dressyren så nu har jag anmält mig till en dressyrtävling (LC,LB) det är bara det att han är väldigt het och jag har hört att man måste ha sporrar när man tävlar dressyr? Stämmer det även för sånahär låga klasser? Isf är det någon speciell längd man måste ha eller går det bra med hur små som helst?? :confused:
 
det spelar ingen roll hur Små de är, det är bara en maxlängd så ta nåra småsmå fjuttiga :) om det är klubbtävling brukar man inte behöva ha sporrar men på lokal o regional måste man oftast det.
 
Jag tror det är frivilligt på lokal också, nuförtiden.

mvh Jessica
 
På Lokal tävling är det frivilligt med sporrar!
Lycka till! :D
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 383
Senast: LiviaFilippa
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 619
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 041
Senast: Miingla
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp