Bukefalos 28 år!

Hjälp mitt hår!

OliviaLillans

Trådstartare
Har använt blonderings sprey fö ca 3-5 månader sen senast.
Kan jag färga min utväxt utan att håret ska påverkas utav blondspreyen?
 
Sv: Hjälp mitt hår!

Självklart påverkas håret, men på vilket sätt menar du?
Det är ju allt möjligt skit i dem flesta hårvårdsprodukterna...
 
Sv: Hjälp mitt hår!

Det är inte hårfärgen som gör att håret kan gå av efter att ha använt blondspray utan att det är en hel idiotisk produkt som inte har nått antioxidationsmedel och därmed inte heller slutar oxidera...
Jag skulle aldrig någonsin i hela mitt liv låta blondspray komma i närheten av mitt hår
 
Sv: Hjälp mitt hår!

Det är inte hårfärgen som gör att håret kan gå av efter att ha använt blondspray utan att det är en hel idiotisk produkt som inte har nått antioxidationsmedel och därmed inte heller slutar oxidera...
Jag skulle aldrig någonsin i hela mitt liv låta blondspray komma i närheten av mitt hår

Fick reda på det efteråt!
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
328
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 150
Senast: Wingates
·
Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp