Hjälp och råd-

annie_cool

Trådstartare
Hej Vet inte hur jag ska hjälpa min Mamma på det bästa sätt hon har en svår uppväxt vad jag förstå hennes egna mamma var alkoholist och dåligt med pengar så de hade knappt nån mat hemma. Rökte och sen har hon varit med om ett svek. Jag vet inte så mycket om hur hennes egna var förutom att hon var alkoholist och hade problem män och såna saker.. Så vad ska jag göra? Vill kunna hjälpa henne på nått sätt men kan inte komma på vad.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 971
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 001
  • Artikel
Dagbok Min pappa har supit sen tonåren. Mamma har alltid städat efter honom. Han blev nykter för ca 15 år sen (han fyllde 80 idag) och det har...
Svar
8
· Visningar
1 194
Senast: fijja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 341
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp