M

maiden

För en liten stund sedan låg jag sött och sov, ända tills min katt kom och ville ha mat. Efter diverse hyss som hade kunnat kostat vaser livet så tar hon till ett nytt knep, pilla på mig! Märker hur hon börjar greja med örat men tänker inte på det förrän hon har mitt örhänge i munnen. Ett litet örhänge med ca 2 cm kedja. Jag tar tag i piggen som sticker ut men hinner inte rädda det och hon *slurp* sväljer det :eek:!
Går detta rakt igenom eftersom det är så litet eller bör jag skaffa fram kräkmedel? Vill helst inte störa veterinären på helgen.
 
De veterinärer som jobbar på jourtider får betalt för det och jobbar för att vi som är djurägare ska kunna få tag på dem.
Jag tycker du ska ringa och fråga vad du ska göra.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, Jag köpte min första egna häst hösten 2019. Honom köpte jag eftersom han skulle vara/verkade vara så lugn och snäll i hanteringen...
2
Svar
21
· Visningar
4 868
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
21 045
Senast: Stereo
·
Hoppning Hej! Jag har ett litet problem med min ponny, i hoppningen så blir han så taggad så jag får inte stopp på han. Mot hinder så sticker han...
Svar
12
· Visningar
2 552
Senast: Rossemino
·
Kropp & Själ Ett av mina örhängen gick sönder igår. Det är en sort som jag letat efter i flera år utan att lyckas hitta, min familj också. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 790
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp