Meibla

Trådstartare
Det är dax att hämta min samojedvalp i helgen och jag vet fortfarande inte vad hon ska heta. :crazy:
Har ju funderat på Trazzla, men behöver lite mer förslag :D
 
kanske blir det lättare när du väl får hem valpen. jag hade tusen förslag till min men det blev inget av dom. efter ett par dagar dök "loke" upp i mitt huvud och det passar honom som handen i hansken.
 
Men Sam funkar ju ändå, det är ju en förkortning av Samantha! Tyckte att det var skitbra rent ut sagt!!!!!!!! :love: Eller Sammie typ...
 
Men Sam funkar ju ändå, det är ju en förkortning av Samantha! Tyckte att det var skitbra rent ut sagt!!!!!!!! :love: Eller Sammie typ...
 
Min kompis hade en samojed och den hette Alfons... :love:

Men det kan ju inte din heta heller :rofl: :rofl:

Jag vill gärna se djuren innan jag döper dom...det brukar falla sig ganska naturligt vad dom ska heta....men jag har nyss köpt en kissunge av "lizzie" och han ska heta "Röde" har jag redan bestämt...men ÄR han ingen "Röde" så får han heta nåt annat istället :D :D
(Röd ÄR han, men han kanske får heta Pusspojke istället :love:...vad vet jag :rofl: :rofl:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar lite över försäkring. Jag har individuella försäkringar på mitt gäng nu, men funderar på om man ska gå över på...
2
Svar
32
· Visningar
1 852
Senast: AraSlei
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
857
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Ena hunden 13,5 år krafsar sönder mina mattor när han bäddar. Jag börjar undra om han inte vill ha något mjukare att ligga på och att...
2
Svar
27
· Visningar
2 041
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 856
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp