S

Summerflower

Har två frågor!

Den första är hur man gör för att komma till sitt "krypin" om ni förstår vad jag menar? Där man ser sin profil och kan kolla alla inlägg man har skrivit osv.

Den andra är hur man ska göra när man har automatisk inloggning och vill ha bort den funktionen. ?

:confused: Nån som vet??
 
Sv: Hjälp!

Summerflower skrev:
Har två frågor!

Den första är hur man gör för att komma till sitt "krypin" om ni förstår vad jag menar? Där man ser sin profil och kan kolla alla inlägg man har skrivit osv.
Uppe till vänster så står det kontrollpanel= klicka där
Den andra är hur man ska göra när man har automatisk inloggning och vill ha bort den funktionen. ?
Klicka på logga ut uppe till höger

:confused: Nån som vet??

lycka till
 
Sv: Hjälp!

Tack! men vad gör jag efter jag har klickat på konrollpanelen? för att komma åt mina inlägg??
 
Sv: Hjälp!

Är det endast dina inlägg du vill åt så klicka på ditt egna användarnamn :idea: så står det där
 
Sv: Hjälp!

joo jag har också kommit på det.. men jag tänkte om det finns nåt enklare sätt.. för om jag inte hittar nåt inlägg jag har svarat på så finns ju inget användarnamn att klicka på! :)
 
Sv: Hjälp!

men om jag inte hittar nåt inlägg jag svarat på??? ;)
 
Sv: Hjälp!

Det finns en väg till:

Klicka på "sök" som finns i samma rad som kontrollpanelen, välj "avancerad sökning" och skriv ditt användarnamn i rutan för sökning på namn.
 
Sv: Hjälp!

Om du inte har svarat har du ju inget inlägg att leta efter :eek:

Vad jag får ut av din fråga är= att du vill se dina inlägg i en tråd - då är det bara att kolla på din användar bild
Men har du INTE svarat så får du söka under sökfunktionen som ligger på samma rad som kontrollpanelen fast lite till höger= skriv in ditt användarnamn och klicka på OK

Lycka till
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
647
Senast: valy
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 308
Senast: LiviaFilippa
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: Hellhound
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 276
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp