Bukefalos 28 år!

M

Mysundown

Hej!

Min katt fick en kattunge 26 Juni, den första var friskt men den andra var död. Allt gick bra under tiden.
Jag har nu upptäckt för en vecka sen att kattungen har något fel. Han vickar på huvudet hela tiden så fort han rör sig, fram och tillbaka. Han har gjort så sen han var liten, men när han var liten trodde jag att det hade med balansen att göra eller att han letade sig fram efter tutten eller ngt liknande.
Men han fortsätter och göra såhär och snubblar pga detta. Vi ska nu gå till veterinären och at reda på vad det kan vara och om det finns något att göra.

Har någon varit med om något sådant förut elelr har ni några funderingar vad som kan vara fel?

MVH Elin
 
Sv: Hjälp!

nej va hemst! hoppas det inte är något allvarligt fel på kissen.
 
Sv: Hjälp!

Idag fick han somna in pga en skada på lillhjärnan..

Sov gott Lill-Grönö
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 696
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 517
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 542
Senast: IngelaH
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 300
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp