astronaut

Trådstartare
Min kompis o jag passar ju min systers ungar. Nu är det såhär att min kompis har blivit magsjuk.

Ska man ta barnen till dagis imorgon ändå? Det går ju redan magsjuka på det dagiset de går på..
 
Sv: hjälp

Om barnen är friska så kan dom gå till dagis men det är väl bra om du som är frisk följer dom dit.
 
Sv: hjälp

Ja, det är jag som följer med och barnen har inte visat några symptomer. Men då vet jag :) Då blir det dagis för deras del imorgon.
 

Liknande trådar

Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 846
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Sassy
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Praefatio
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 248
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp