astronaut

Trådstartare
Min kompis o jag passar ju min systers ungar. Nu är det såhär att min kompis har blivit magsjuk.

Ska man ta barnen till dagis imorgon ändå? Det går ju redan magsjuka på det dagiset de går på..
 
Sv: hjälp

Om barnen är friska så kan dom gå till dagis men det är väl bra om du som är frisk följer dom dit.
 
Sv: hjälp

Ja, det är jag som följer med och barnen har inte visat några symptomer. Men då vet jag :) Då blir det dagis för deras del imorgon.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 739
Senast: Ava22
·
Övr. Barn Jag hängde med en kompis 7-åriga barn i veckan och vi pratade om allt möjligt. Vid ett antal tillfällen reagerade jag dock på att hen...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Kirre
·
Övr. Barn Jag vill inte ha barn själv men många andra vill ju det. Och jag har fått en så stark känsla av att när man fått barn så är man en annan...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
9 961
Övr. Barn Jag har en äldre vän som sagt rakt ut att jag inte ska ha några barn med motiveringen att jag alltid är trött. (Vilket inte ens...
Svar
6
· Visningar
1 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp