Bukefalos 28 år!

Hjärt- och lungröntgen

J

jappisen

Är det någon som har gjort detta på sin hund och vet ungefär vad det kan kosta. Jag förstår att det kan skilja sig mellan olika ställen men ungefärligt. Ska gör det på min hund på torsdag och har ingen som hellst aning om hur mycket pengar man ska ta med sig.
 
Sv: Hjärt- och lungröntgen

Det bästa är att ringa och fråga. Eller att höra om de direktreglerar mot försäkringsbolaget så att du endast behöver betala självrisken till vetten.
 
Sv: Hjärt- och lungröntgen

Ja jag har försökt ringa i förra veckan men inte lyckats komma fram. Får testa på måndag igen. Direktreglering brukar de göra av vanliga veterinärbesök så jag hoppas de gör det med röntgen också.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 259
Hundhälsa Min lilla JRT har passerat 14 år och är en pigg och alert liten hund. Lite senil, hör sämre än förr och hade en akut pankreatit i våras...
2
Svar
25
· Visningar
2 961
Senast: Piaff
·
Hundträning Hur har era hundar det med ordförståelse och hur tänker/gör ni för att lära in nya ord? Min vuxna hund är och har alltid varit väldigt...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: Ainon
·
L
Hundträning Jag har några frågor som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på som är om valpar och sånt ❤️ Och den första frågan är hur man gör så en...
2
Svar
21
· Visningar
2 197
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp