Hjälp hjälp :O

rubytoo

Trådstartare
Sovsäck!!

Nu har jag letat som bara den både på nätet och här på buke men hittar inte de svar jag vill.

Så nu ni som har era små på ur och skur förskola vilken sovsäck är bäst för honom att ha nu i vinter?

De sover alltid ute dvs även när det är väldigt kallt så det måste vara en sovsäck som han håller sig varm i.

Har tittat på en Ajungilak Little Mammut och en Ajungilak Knott och vilken är nu bäst av dessa två? Eller har ni några andra förslag?

Köpte ju i min enfald en 7 a.m Enfant för jag trodde den skulle vara större än vad den var :crazy:

Sv: Hjälp hjälp :O

Det enda som funkar för oss på vintern (norrland) tycker jag är Vokipåsen! Supervarm och go, är man händig så syr man en själv och "fyller" den med ett vanligt täcke. Annars finns de att köpa men är rätt dyra... dock värt varenda krona! :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 043
Senast: Calmiche
·
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 673
Senast: alazzi
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många... 2 3
Svar
59
· Visningar
18 607
Senast: Björk
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem... 2
Svar
26
· Visningar
17 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka