Jenny1
Trådstartare
Jag äter minipiller sen i höstas och har inte haft mens på hela tiden. Något som min barnmorska sa var normalt. Nu har jag haft som mensvärk av och till i två veckor, nu i helgen kom det lite, lite gammalt blod, nu ingenting... Jag har slutat med minipillren nu eftersom det kändes som att det inte var någon ordning alls.
Herre jösses! Tänk om jag är gravid!! Hur stor är risken/chansen när man äter minipiller?? (Cerazette) Ju mer jag funderar på det... I dag när jag red kände jag som sammandragningar i livmodern, något jag haft under båda mina tidigare graviditeter. Jag tycker också att brösten har ändrats.. Jag har också fått för mig att jag känner fosterrörelser när jag ska sova på kvällen. Men inga andra graviditetstecken... Vid de båda andra graviditeterna har jag mått illa , haft ömma bröst osv...
Tänk om det är så!?
Jag som just haft världens ångest för om jag ska fortsätta med min man eller inte. Just nu känns det bra och han anstränger sig som sjutton... Men vi skulle ju inte ha fler barn. De vi har är 11,5 och 10 år, det är så skönt att de är mer självgående. Jag njuter av att ha tid för mig själv.
Hjälp! Ska vi i så fall ha småbarn tills vi får barnbarn?? Känns ju så när det blir så långt mellan barnen....
Jag kanske inte alls är gravid, men ju mer jag tänker på det... Det skulle ju också förklara varför jag inte går ner i vikt trots att jag äter hur bra som helst sen två månader tillbaka. Gick upp en massa och ville gå ner igen. Men jag går inte ner ett enda gram. Inte kommer jag i mina kläder heller. Men allt det har jag skyllt på en antideppmedicin jag åt, men slutade med när jag gick upp i vikt.
Bara lite tankar så här mitt i natten...
Senast ändrad: